postheadericon Informacja Pani Dyrektor Przedszkola 269 o sposobie dostarczania dokumentów w ramach rekrutacji 2020/2021

Szanowni Państwo,

zgodnie z Rozporządzaniem z dn. 14 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemiologicznego, Dyrektor Przedszkola nr 269 informuje o sposobie dostarczania dokumentów do przedszkola w ramach rekrutacji na rok szkolny 2020/2021.

Wnioski przyjmowane będą do 20 marca 2020 r.

Rodzice mogą skorzystać z niżej wymienionych sposobów:

  • Wysłanie skanu wniosku i pozostałych dokumentów drogą mailową na adres przedszkola p269@edu.um.warszawa.plZostaną one sprawdzone. Dostaniecie Państwo informację zwrotną (mailem lub telefonicznie) co do poprawności wypełnionych i złożonych dokumentów.

  • W przypadku braku możliwości wysłania skanu, dostarczenie dokumentów w wersji papierowej do przedszkola w terminie do 20 marca 2020 r. do godz. 16.00 W placówce zachowane będą zaostrzone reguły sanitarne. Dokumenty odbierze od Państwa pracownik i przekaże do sekretariatu. Tak jak w przypadku pierwszego sposobu dostaniecie Państwo informację zwrotną (mailem lub telefonicznie).

  • Wnioski oraz dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów można również nadać pocztą. W takiej sytuacji należy powiadomić przedszkole pierwszego wyboru, np. drogą mailową lub telefoniczną o wysyłce dokumentów.

  • W przypadku braku możliwości otrzymania z zakładu pracy zaświadczenia o zatrudnieniu, rodzice powinni napisać oświadczenie o ich późniejszym dostarczeniu.

  • W indywidualnych przypadkach konsultacje udzielane będą wyłącznie telefonicznie  (22 838 80 13) w godz. 8:00-16:00.